Vítejte, můžete se přihlásit nebo registrovat.

Reklamace / vrácení zboží

Neobdržel jsem objednané zboží

Pokud vám zboží v objednávce chybělo, odpovězte na potvrzovaní e-mail k vaší objednávce a popište nám problém, vyřešíme ho co nejrychleji. Pokud jste objednávali po telefonu, tedy nemáte potvrzovací e-mail, napište nám na e-mail obchod@partdeck.cz a uveďte číslo objednávky nebo faktury a popis problému.

Jak reklamovat?

Vadné zboží nám zašlete zpět na naší adresu (viz kontakty) přibalte, prosím, vyplněný reklamační formulář s popisem vady zboží.

Chci vrátit zbož v zákonné 14 denní lhůtě

Zboží nám zašlete zpět na naší adresu (viz kontakty) přibalte, prosím, vyplněný reklamační formulář a jako důvod uveďte "chybná objednávka"