Vítejte, můžete se přihlásit nebo registrovat.

Často Kladené Dotazy - ČKD

Osobní odběry a výdej objednávek

Kdy si mohu zboží vyzvednout na výdejně?

  • Každé úterý a čtvrtek mezi 11 a 16 hodinou - v jiné dny jsou naše možnosti omezené

Musím mít předem vytvořenou objednávku, když si přijdu pro zboží osobně?

  • Ano, z kapacitních důvodů nejsme momentálně schopni realizovat pultový prodej v míře jako doposud.

Kde vás najdeme?

  • V areálu V Chotejně 3 v Praze Hostivaři. Odbočíte z Průmyslové ulice do ulice V Chotejně, dojedete až na konec ulice k louce a na pravé straně je průmyslový areál. Do tohoto areálu vjedete kolem tmavě červené vrátnice a budete pokračovat rovně. Cca po 50 metrech na pravé straně najdete naši prodejnu/sklad mezi dvěma modrými lodními kontejnery. Když budete u KB Elektro Servisu a velkých špulek s kabely, už jste moc daleko.

Děláte taky servis?

  • Nikoli, servisní úkony pro nás realizuje buď Jawa Moto v Týnci nad Sázavou, nebo Mates Moto Servis v Lošánkách u Kolína.

E-shop

Nejde mi dokončit objednávka, co s tím?

  • Otevřete, prosím, košík, a ujistěte se, že není zobrazena hláška "Zboží označené *** není v požadovaném množství dostupné na skladě!" . V případě že toto hlášení vidíte, tak u názvu některého ze zboží jsou tři červené hvězdičky (***). Toto zboží nemáme v požadovaném množství, tedy jej není možné objednat. Po odebrání zboží z košíku, nebo snížení počtu požadovaných kusů na množství, které máme skladem, bude možné objednávku dokončit.

​Nepřišel mi potvrzovací e-mail od objednávky, co dál?

  • Nejčastěji to nastává ze dvou důvodů - objednávka nebyla dokončena tlačítkem "dokončit objednávku" v rekapitulaci, nebo byla chybně zadaná e-mailová adresa. Napište nám e-mail na obchod@partdeck.cz se jménem, na které je objednáváno a kdy jste objednávku dělali a my se po ní podíváme.
  • Další možností je, že e-mail skončil ve složce Spamu. Zde poprosíme, abyste zkontrolovali svou složku Spam v e-mailu.

Kdy odesíláte zásilky?

  • Standardně zásilky odesíláme v úterý, ve středu a v pátek. 

Nevidím uvedené poštové, kolik zaplatím?

  • Abychom zákazníkům ušetřili náklady, kalkulujeme poštovné na základě hmotnosti zásilky. 

Posíláte i na Slovensko?

  • Ano, na Slovensko zasíláme pomocí kurýrní služby GLS. Je možné i zaslání na dobírku, dobírkové částky se přepočítávají na Eura v době podání zásilky kurýrní službě dle aktuálního kurzu České Národní Banky.

Videl jsem dříve zboží na e-shopu, dnes jej nevidím, co se stalo?

  • Pokud je zboží vyprodané stahujeme jej z prodeje, aby zákazníky nemátlo, neboť nemůžeme zaručit, kdy bude zboží znovu na skladě. Po naskladnění zboží jej opět povolujeme k prodeji.

Zboží zobrazené na stránkách máte skladem?

  • Ano. Snažíme se abychom na stránkách měli uvedené pouze zboží, které aktuálně máme na skladě. Průběžně stavy zboží aktualizujeme.

Reklamace

Chci reklamovat zboží, nebo jej vrátit v zákonné 14 denní lhůtě, jak na to?

  • Pokud vám zboží v objednávce chybělo, odpovězte na potvrzovaní e-mail k vaší objednávce a popište nám problém, vyřešíme ho co nejrychleji. Pokud jste objednávali po telefonu, tedy nemáte potvrzovací e-mail, napište nám na e-mail obchod@partdeck.cz a uveďte číslo objednávky nebo faktury a popis problému.
  • Při reklamaci či vrácení zboží postupujte dle sekce "reklamace".

Obecné

Když uvádíte, že máte provozní dobu úterý a čtvrtek mezi 11 a 16 hodinou, pokud přijdu ve čtvrtek v půl třetí po obědě, bude někdo na výdejně?

  • Ano